Etiquetas
Companyes GITIC
-
LOS DIEZ MEJORES USOS DE TWITTERHace 11 años
-
Museu de la xocolataHace 14 años
webs importants
Datos personales
Archivo del blog
-
▼
2009
(81)
-
▼
octubre
(32)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (30-1...
- Sessió 6: Educació Mediàtica
- Experiències a l'escola
- Seminari (28-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (27-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (26-10-09)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC
- Seminari (23-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (23-1...
- Experiències a l'escola
- Seminari (21-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (20-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (2-10...
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (21-9...
- Sessió 4: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Gestió de la informació i TIC (19-10-09)
- Seminari (16-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (16-1...
- Resum de Gestió de la informació i TIC (15-10-09)
- Sessió 3: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (9-10...
- Seminari (7-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (6-10-09)
- Comunicació oral, escrita i digital (5-10-09)
- Com pujar arxius d'àudio al blogger
- Sessió 2: Exercici d'audio
- Inici de Comunicació oral, escrita i digital (18-9...
- Resum de l'inici de Gestió de la informació i TIC
- "El arte a flor de piel"
- Seminari (2-10-09)
- ► septiembre (5)
-
▼
octubre
(32)
20:22 |
Publicado por
Sara Olmo Alonso |
Editar entrada
- Descripció:
El divendres 30 d'octubre vam iniciar la classe de Comunicació oral, escrita i digital amb un poema llegit per un company de classe, el David. Tot seguit vam entregar el treball del llibre "Com parlar bé en públic". Després ens va recordar que el grup A el dilluns tenim la exposició oral del "Qui ets tu?" i hem de portar blue-tack.
Després ens va explicar la diferència que hi ha entre un conte i una rondalla. El conte i la rondalla són sinònims, és a dir, són narracions que serveixen per entretenir i alliçonar: Però la diferencia que tenen és la següent: el conte acostuma a ser més curt, en canvi, la rondalla s'ha transmès per tradició oral.
Tot seguit, la professora Lluïsa Cirera, ens va recordar que a partir del dia 6 de novembre començaríem les recitacions de poemes, començant a partir del número 49 de la llista.
A continuació vam donar el full amb els noms de les persones del debat i el tema.
Després vam parlar sobre el treball del "Territori". Aquest treball durarà 5-6 minuts l'exposició oral i haurem d'entregar per escrit un guió; aquest treball serà avaluat per la professora Lluïsa Cirera i pel professor Xavier Àvila. Es començarà el dia 23 de novembre (primer el grup A i segon el grup B), dia 30 de novembre (primer el grup B i segon el A), el 14 de desembre (primer el grup A i segon el B), i el dia 21 de desembre (primer el grup B i segon el A).
A continuació hem llegit un article amb el títol: "Coses meves" d'Albert Om.
Tot seguit, la professora ens va donar un capítol d'una història: "Lingüística: Una introducción al estudio del lenguaje, con textos comentados y ejercicios", capítol 3 "El lenguaje y las lenguas". Amb això vam realitzar una lectura detallada i seleccionar les idees principals.
I per últim, la professora ens va entregar unes fotocòpies d'un llibre que es diu: "La lectura i la vida".
- Reflexió:
Aquest dia quan vam començar a parlar sobre els treballs que hem de realitzar, em vaig adonar que tenim molta feina per endavant i molt poc temps. Així que a posar-se les piles.
L'article que va escriure Albert Om em va fer molta gràcia, perquè això ens ha pogut passar a molts algun cop, que pensem que té un preu i després n'és un altre molt més car. Encara que la diferència d'aquest article és molt gran! si a mi m'hagués passat això crec que hauria d'haver estat rentant plats una bona temporada.
L'article que va escriure Albert Om em va fer molta gràcia, perquè això ens ha pogut passar a molts algun cop, que pensem que té un preu i després n'és un altre molt més car. Encara que la diferència d'aquest article és molt gran! si a mi m'hagués passat això crec que hauria d'haver estat rentant plats una bona temporada.
- Aprofundiment
- "Lingüística: Una introducción al estudio del lenguaje, con textos comentados y ejercicios": Aquest text ens explica que el llenguatge és algú més que un medi de comunicació és un instrument. També ens explica que la comunicació és possible gràcies a l'organització i la reducció que fem del món per mitjà del llenguatge. A més a més, el llenguatge és el responsable de que siguem capaços de pensar i és el suport bàsic de la memòria. Un aspecte molt important del llenguatge és que fa possible l'autoexpressió, és a dir, l'existència d'un discurs intern. Per últim, també ens explica la definició general ,totes les llengües del món, els prejudicis lingüístics i entre d'altres.
- "La lectura i la vida": Aquest ens parlar sobre la lectura ens explica que llegir no és simplement plaer sinó també entendre millor el món. Els llibres són la memòria del món, sense aquests no podríem saber res dels nostres avantpassats. Llegir ens permet tenir un vocabulari més ric, si llegim ens dóna felicitat. Després en aquest text també apareixen 8trucs per llegir i exercicis per fer individualment. Tot seguit apareixen notes per la lectura. I per últim, la literatura juvenil.
Etiquetas:
Comunicació oral_escrita i digital
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario