Etiquetas
Companyes GITIC
-
LOS DIEZ MEJORES USOS DE TWITTERHace 11 años
-
Museu de la xocolataHace 14 años
webs importants
Datos personales
Archivo del blog
-
▼
2009
(81)
-
▼
octubre
(32)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (30-1...
- Sessió 6: Educació Mediàtica
- Experiències a l'escola
- Seminari (28-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (27-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (26-10-09)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC
- Seminari (23-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (23-1...
- Experiències a l'escola
- Seminari (21-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (20-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (2-10...
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (21-9...
- Sessió 4: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Gestió de la informació i TIC (19-10-09)
- Seminari (16-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (16-1...
- Resum de Gestió de la informació i TIC (15-10-09)
- Sessió 3: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (9-10...
- Seminari (7-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (6-10-09)
- Comunicació oral, escrita i digital (5-10-09)
- Com pujar arxius d'àudio al blogger
- Sessió 2: Exercici d'audio
- Inici de Comunicació oral, escrita i digital (18-9...
- Resum de l'inici de Gestió de la informació i TIC
- "El arte a flor de piel"
- Seminari (2-10-09)
- ► septiembre (5)
-
▼
octubre
(32)
15:42 |
Publicado por
Sara Olmo Alonso |
Editar entrada
Avui a la classe de Gestió de la informació i TIC, el professor Xavier Àvila ha començat avisar-nos que molta gent no havia realitzat la pràctica PG1 que era per avui.
Després, a seguit la classe amb la sessió número 5. Aquesta sessió ha consistit ha saber que significa hipertext: Un text enllaçat amb altres textos, és a dir, podem enllaçar la informació nomes quan parlem d'informació digital.
Fa un temps quan la gent va començar a llegir les notícies per Internet en comptes del diari de paper, a partir d'aquest moment algunes persones es van començar a preguntar el següent: si canviem la forma de llegir, també canviarem la forma de pensar?
Després en Xavier ens ha explicat el concepte de Mapa Conceptual que significa: és la manera gràfica d'una explicació, és a dir, que gràficament expliquem els conceptes. El mapa conceptual ens ajudarà, sobretot per la gent de molta memòria visual (per estudiar, treballar, etc). Són conceptes enllaçats entre ells.
A continuació hem realitzat una part pràctica mitjançant el programa Cmaptools. Aquesta pràctica ha consistit en crear un mapa conceptual sobre el tema "d'Internet". Per començar a escriure en aquest programa clicarem dues vegades al mig. Tot seguit, cada persona de la classe ha dit una idea sobre Internet i ho hem anat anotant en aquest programa sense cap criteri i quan hem acabat en format grups i ho hem enllaçat, com per exemple: La paraula "Internet" amb la paraula "adjuntar" clicant en la icona que hi ha a sobre, a més a més, al mig de la fletxa d'enllaç podem escriure i en aquest cas hi posarem "permet".
Per "guardar" aquest treball en els ordinadors de la Universitat: el defecte que té és que t'ho guarda als meus Cmap i li hem posat de títol: Internet. Si volem trobar al PC de la Universitat el mapa conceptual hem d'anar a MIPC/Disc C/Documents&settings/SaraOA/Misdocumentos/MyCmaps.
I per últim, per parelles hem estat practicant aquest nou programa per poder realitzar el treball que ens demanarà en Xavier de la Sessió 5.
Després, a seguit la classe amb la sessió número 5. Aquesta sessió ha consistit ha saber que significa hipertext: Un text enllaçat amb altres textos, és a dir, podem enllaçar la informació nomes quan parlem d'informació digital.
Fa un temps quan la gent va començar a llegir les notícies per Internet en comptes del diari de paper, a partir d'aquest moment algunes persones es van començar a preguntar el següent: si canviem la forma de llegir, també canviarem la forma de pensar?
Després en Xavier ens ha explicat el concepte de Mapa Conceptual que significa: és la manera gràfica d'una explicació, és a dir, que gràficament expliquem els conceptes. El mapa conceptual ens ajudarà, sobretot per la gent de molta memòria visual (per estudiar, treballar, etc). Són conceptes enllaçats entre ells.
A continuació hem realitzat una part pràctica mitjançant el programa Cmaptools. Aquesta pràctica ha consistit en crear un mapa conceptual sobre el tema "d'Internet". Per començar a escriure en aquest programa clicarem dues vegades al mig. Tot seguit, cada persona de la classe ha dit una idea sobre Internet i ho hem anat anotant en aquest programa sense cap criteri i quan hem acabat en format grups i ho hem enllaçat, com per exemple: La paraula "Internet" amb la paraula "adjuntar" clicant en la icona que hi ha a sobre, a més a més, al mig de la fletxa d'enllaç podem escriure i en aquest cas hi posarem "permet".
Per "guardar" aquest treball en els ordinadors de la Universitat: el defecte que té és que t'ho guarda als meus Cmap i li hem posat de títol: Internet. Si volem trobar al PC de la Universitat el mapa conceptual hem d'anar a MIPC/Disc C/Documents&settings/SaraOA/Misdocumentos/MyCmaps.
I per últim, per parelles hem estat practicant aquest nou programa per poder realitzar el treball que ens demanarà en Xavier de la Sessió 5.
Etiquetas:
Gestió de la informació i TIC
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario