Etiquetas
Companyes GITIC
-
LOS DIEZ MEJORES USOS DE TWITTERHace 11 años
-
Museu de la xocolataHace 14 años
webs importants
Datos personales
Archivo del blog
-
▼
2009
(81)
-
▼
octubre
(32)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (30-1...
- Sessió 6: Educació Mediàtica
- Experiències a l'escola
- Seminari (28-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (27-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (26-10-09)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC
- Seminari (23-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (23-1...
- Experiències a l'escola
- Seminari (21-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (20-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (2-10...
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (21-9...
- Sessió 4: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Gestió de la informació i TIC (19-10-09)
- Seminari (16-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (16-1...
- Resum de Gestió de la informació i TIC (15-10-09)
- Sessió 3: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (9-10...
- Seminari (7-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (6-10-09)
- Comunicació oral, escrita i digital (5-10-09)
- Com pujar arxius d'àudio al blogger
- Sessió 2: Exercici d'audio
- Inici de Comunicació oral, escrita i digital (18-9...
- Resum de l'inici de Gestió de la informació i TIC
- "El arte a flor de piel"
- Seminari (2-10-09)
- ► septiembre (5)
-
▼
octubre
(32)
22:59 |
Publicado por
Sara Olmo Alonso |
Editar entrada
- Descripció:
El dimecres 21 d'octubre a la classe de Seminari vam iniciar la classe amb l'activitat de l'exposició oral de l'objecte personal: la primera va ser la Natàlia que va portar els aparells de les dents, li van posar un dia abans de la comunió; el segon, l'Edu va portar una samarreta amb un dimoni dibuixat davant i una frase darrera, li va regalar el seu millor amic pel dia de la graduació; la tercera, l'Irene va portar una cançó que li vam cantar el seu tiet i la seva cosina pel seu 18 aniversari; la quarta, l'Ailén va portar un penjoll amb la verge Lourdes; i la cinquena, jo que vaig portarel quadern d'Estada a l'Empresa.
La següent activitat que vam realitzar a continuació va ser la de l'Actualitat Educativa:
La següent activitat que vam realitzar a continuació va ser la de l'Actualitat Educativa:
- Primer va començar l'Albert, l'article que va escollir de la setmana passada va ser "La educación, principal arma para luchar contra la violencia machista", l'Albert va començar explicant-nos l'idea principal de l'article i després la reflexió personal. A continuació vam realitzar la participació amb tot el grup de Seminari i algunes de les conclusions que van sortir és que l'educació no només és per lluitar el maltractament de les dones, sinó que també serveix per educar, a més a més és preocupant que hi hagi tanta violència contra la dona en totes les classes socials. I per últim l'Albert ens va comentar altres notícies importants de la setmana com per exemple la 3ª hora de castellà, i la entrevista a la ex ministra d'educació.
- El segon va ser el Christian, l'article que va escollir del dia 14 d'octubre va ser "La jornada intensiva és cosa pública". Les famílies volen que suprimeixin la jornada intensiva que es realitza al juny, però els professors no ho accepten. Aquesta jornada intensiva es realitza pel clima. A partir de l'any que vé volen començar el curs al 7 de setembre i així poder tindre al febrer una setmana de vacances. També vam parlar de l'USTEL (sindicat molt important pels professors. I per últim vam realitzar un debat sobre si la generalitat ha de pagar els campus de la gent que no s'ho pot permetre pagar.
Tot seguit vam realitzar l'activitat de la Revista que la va realitzar l'Anna i es deia "Aula d'Innovació Educativa. Algunes de les característiques: L'idioma d'aquesta revista és el castellà perquè està repartida per moltes zones d'Espanya; la revista que ens ha portat l'Anna és de l'octubre; l'inici d'aquesta revista va ser al 1992; el cost de la revista és de 7'90 euros, però si ets universitari o estàs a l'atur llavors et fan un descompte; en aquesta revista podem trobar 8 apartats. L'article que l'Anna ha escollit d'aquesta revista és "Matando dinosaurios con tirachinas" que parla de la incorporació laboral als joves i les dones, les condicions de treball molt precàries. Temes relacionats són la dificultat de la gent jove sense experiència; molta gent no estudia el que volen perquè no saben amb seguretat si en un futur trobaràs feina, llavors els joves decidim estudiar una carrera pensant en una feina estable.
Després vam començar l'activitat de : EXPERIÈNCIES A L'ESCOLA. Vam redactar un mestre de primària que recordem molt. A continuació 3 dels nostres companys van llegir les redaccions que van escriure. L'Albert ens va explicar el professor que més li va marcar, que els estomacava , però també els feia cantar, és a dir, per una part estaven contents i per l'altre tenien por; la María va parlar d'una mestra que els "maxacava" molt, fins al punt de fer-los plorar; i per últim, en Macià va parlar del seu professor de 5é i 6é que utilitzava una metodologia més dinàmica.
Després vam començar l'activitat de : EXPERIÈNCIES A L'ESCOLA. Vam redactar un mestre de primària que recordem molt. A continuació 3 dels nostres companys van llegir les redaccions que van escriure. L'Albert ens va explicar el professor que més li va marcar, que els estomacava , però també els feia cantar, és a dir, per una part estaven contents i per l'altre tenien por; la María va parlar d'una mestra que els "maxacava" molt, fins al punt de fer-los plorar; i per últim, en Macià va parlar del seu professor de 5é i 6é que utilitzava una metodologia més dinàmica.
- Reflexió:
M'agradaria parlar sobre el tema dels Campus jo crec que algunes persones amb dificultats econòmiques i sense avis amb qui deixar els nens es mereixen tindre a l'estiu un lloc on passar-s'ho bé i divertirse a l'estiu. És evidentment que només seria en casos excepcionals per a famílies molts necessitades.
Després sobre el tema de la Revista que va fer l'Anna crec que va fer una molt bona feina, molt exhaustiva. Vull mencionar-ho perquè en la descripció hi ha molt poques característiques, però ella el dia de Seminari en va dir moltes més.
També m'agradaria comentar que em va sorprendre moltíssim en el cas de la María i de l'Albert que tinguessin uns professors així. Em refereixo amb el punt que en el cas de la María ploraven i en el cas de l'Albert tenien por. Crec que això no és ser un bon mestre, s'hauria de replantejar la seva metodologia.
Després sobre el tema de la Revista que va fer l'Anna crec que va fer una molt bona feina, molt exhaustiva. Vull mencionar-ho perquè en la descripció hi ha molt poques característiques, però ella el dia de Seminari en va dir moltes més.
També m'agradaria comentar que em va sorprendre moltíssim en el cas de la María i de l'Albert que tinguessin uns professors així. Em refereixo amb el punt que en el cas de la María ploraven i en el cas de l'Albert tenien por. Crec que això no és ser un bon mestre, s'hauria de replantejar la seva metodologia.
- Aprofundiment
Etiquetas:
Seminari
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario