Etiquetas
Companyes GITIC
-
LOS DIEZ MEJORES USOS DE TWITTERHace 11 años
-
Museu de la xocolataHace 14 años
webs importants
Datos personales
Archivo del blog
-
▼
2009
(81)
-
▼
octubre
(32)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (30-1...
- Sessió 6: Educació Mediàtica
- Experiències a l'escola
- Seminari (28-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (27-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (26-10-09)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC
- Seminari (23-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (23-1...
- Experiències a l'escola
- Seminari (21-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (20-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (2-10...
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (21-9...
- Sessió 4: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Gestió de la informació i TIC (19-10-09)
- Seminari (16-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (16-1...
- Resum de Gestió de la informació i TIC (15-10-09)
- Sessió 3: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (9-10...
- Seminari (7-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (6-10-09)
- Comunicació oral, escrita i digital (5-10-09)
- Com pujar arxius d'àudio al blogger
- Sessió 2: Exercici d'audio
- Inici de Comunicació oral, escrita i digital (18-9...
- Resum de l'inici de Gestió de la informació i TIC
- "El arte a flor de piel"
- Seminari (2-10-09)
- ► septiembre (5)
-
▼
octubre
(32)
16:28 |
Publicado por
Sara Olmo Alonso |
Editar entrada
- Descripció:
Tot seguit, hem començat a realitzar les dues activitats amb grups de 5, que una d'aquestes activitats ens ajudarà posteriorment a realitzar la descripció creativa del nostre company/a de classe. La primera activitat consistia en buscar cançons que descrivissin a persones, que minuts més tard s'ha fet una posada en comú entre tots els grups. La segona, ha consistit en què mitjançant uns textos que ens ha donat la professora havíem de fer un resum i extreure les descripcions que trobàvem en el text i exposar-les en veu alta davant de tots els companys; aquests textos eren: "Un home de paraula", "El país del vi", "A peu per Aragó", "Relacions particulars"; "Els pobles, les ciutats, els homes".
Mitjançant aquests textos hem pogut observar estratègies per utilitzar en el nostre treball de descripció, com per exemple: utilitzar cançons que ens recordin a aquella persona, les metàfores, el diàleg (qüestions que li hem pogut preguntar per saber més d'aquella persona, etc.), descripció física, descripció psicològica, ús d'adjectius, entre d'altres coses.
També, a mitja classe, la nostre companya Sara García ens ha llegit un poema.
- Reflexió:
Etiquetas:
Comunicació oral_escrita i digital
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario