Etiquetas
Companyes GITIC
-
LOS DIEZ MEJORES USOS DE TWITTERHace 11 años
-
Museu de la xocolataHace 14 años
webs importants
Datos personales
Archivo del blog
-
▼
2009
(81)
-
▼
octubre
(32)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (30-1...
- Sessió 6: Educació Mediàtica
- Experiències a l'escola
- Seminari (28-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (27-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (26-10-09)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC
- Seminari (23-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (23-1...
- Experiències a l'escola
- Seminari (21-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (20-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (2-10...
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (21-9...
- Sessió 4: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Gestió de la informació i TIC (19-10-09)
- Seminari (16-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (16-1...
- Resum de Gestió de la informació i TIC (15-10-09)
- Sessió 3: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (9-10...
- Seminari (7-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (6-10-09)
- Comunicació oral, escrita i digital (5-10-09)
- Com pujar arxius d'àudio al blogger
- Sessió 2: Exercici d'audio
- Inici de Comunicació oral, escrita i digital (18-9...
- Resum de l'inici de Gestió de la informació i TIC
- "El arte a flor de piel"
- Seminari (2-10-09)
- ► septiembre (5)
-
▼
octubre
(32)
1) Explicar-ne la història que ens transmet
La història representa un noi i una noia que estan a casa d’un d’ells dos i volen tenir relacions sexuals. En el moment que volen fer l’acte la noia li diu que es posi el condó o sinó marxa perquè diu que no es vol quedar embarassada. Llavors el noi es queda reflexionant durant unes mil·lèsimes de segons i decideix fer l’acte amb condó perquè ell també controla perquè ja és conscient de la realitat.
2)Anàlisi dels aspectes formals:
L’escena succeeix al menjador d’un dels joves, no podem saber exactament de qui és la casa perquè no ens ho especifiquen, podríem suposar que és la casa del noi perquè ella fa l’acte de marxar d’aquella casa no de fer-lo fora a ell.
El decorat d’aquesta casa és de classe mitjana-alta per el mobiliari que es veu al vídeo, i pels objectes de decoració, els quadres, la llum dempeus, el sofà que tenen els pares al saló, etc.
El color del saló és beix , la llibreria és blanquinosa i els joves porten roba fosca.
La música i el ritme d’aquest anunci és una barreja entre hip hop i rap nach i la lletra és cantada per ells. Si us hi fixeu aquesta lletra rima.
3)Anàlisi dels personatges i models que ens transmeten:
La noia és la que pren la iniciativa de l’acte sexual, ja que és ella la que obliga al noi a posar-se el preservatiu. El noi accepta les condicions de la noia perquè està totalment d’acord amb ella. Són dos joves conscients de la realitat i prou madurs per prendre les seves decisions, ja que aquí ens ho demostren.
4)Anàlisi del discurs verbal:
- Text:
STOP!!
Tronco,..yo no corono rollos con “bombos”
O con condón o yo pongo stop!!
Como fosos. Como pozos. Somos dos
O con condón…o yo sobro
BOMBÓN…
…yo propongo condón como modo…
…lo cojo, lo toco, lo pongo…
…con condón…yo floto pronto.
¡Sólo con condón!
¡Sólo con koko!
En el primer paràgraf: La noia no està disposada a tenir relacions sexuals sense condó per no quedar-se embarassada, i li diu que la relació és de dos i que aquí els dos decideixen i que si ell vol arriscar-se a fer l'acte sexual sense condó és el seu problema però que amb ella no ho aconseguirà.
En el segons paràgraf: El noi l'atura i accepta el condó perquè diu que és còmode, que se'l posa sense cap problema, però que vol estar amb ella.
En el tercer paràgraf: La jove li torna a rcalcar només amb preservatiu, perquè li quedi ben clar.
En el quart paràgraf: El jove torna a dir que si que això s'ha de fer amb consciència, ja que els dos si decideixen tenir relacions sexuals és perquè ja són suficientment madurs.
- Eslògan:
"Campanya para la prevención de embarazos no deseados"
"Ministerio de Sanidad y consumo"
L'eslògan és ben clar posat preservatiu i no et quedaràs embarassada si no ho desitges.
5) Valoració personal de l'anunci:
Crec que aquest anunci pels joves d'avui en dia és molt important, ja que molts de nosaltres al nostre DNI posa que som majors d'edat, però en veritat no som suficientment madurs. Això està demostrat quan mantens relacions sexuals sense preservatiu no només perquè la noia es quedi embarassada sinó també pel tema de les malalties de transmissió sexual, una de les més greus i que en l'actualitat no hi ha una cura total és el SIDA.
A més a més , aquest anunci té un llenguatge molt col·loquial perquè sigui proper als joves.
0 comentarios:
Publicar un comentario