Un mestre de primària que recordo molt

Una mestra que recordo molt és la meva tutora de 5è i 6è de primària. Quan més recordo d'ella és a 6è de Primària, ja que vaig ser la delegada de la classe per aquest motiu tenia més tracta amb ella. Primer com a delegada d'aquella època estàvem potenciant el reciclatge a l'escola, això va comportar molta feina per part de les dues, com per exemple crear iniciatives, exposar-ho a tota la classe, anar a altres centres docents perquè seguissin les nostres propostes i no fóssim els únics i entre d'altres.
També vaig formar part del jurat de Sant Jordi amb ella, el delegat i el tutor de l'altre classe. Això va comportar reunions de repartiment dels llibres, explicar quins llibres crèiem que haurien d'estar premiats i el perquè.
Aquests recòrds i d'altres va fer que li tingués una gran estima a la meva tutora pel suport que em va donar.
A més a més, també era la meva professora de català i naturals, i recordu que era molt exigent i demanava molta feina, però ens va servir de molt, almenys a la ESO.

0 comentarios:

Publicar un comentario