Etiquetas
Companyes GITIC
-
LOS DIEZ MEJORES USOS DE TWITTERHace 11 años
-
Museu de la xocolataHace 14 años
webs importants
Datos personales
Archivo del blog
-
▼
2009
(81)
-
▼
octubre
(32)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (30-1...
- Sessió 6: Educació Mediàtica
- Experiències a l'escola
- Seminari (28-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (27-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (26-10-09)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC
- Seminari (23-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (23-1...
- Experiències a l'escola
- Seminari (21-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (20-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (2-10...
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (21-9...
- Sessió 4: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Gestió de la informació i TIC (19-10-09)
- Seminari (16-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (16-1...
- Resum de Gestió de la informació i TIC (15-10-09)
- Sessió 3: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (9-10...
- Seminari (7-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (6-10-09)
- Comunicació oral, escrita i digital (5-10-09)
- Com pujar arxius d'àudio al blogger
- Sessió 2: Exercici d'audio
- Inici de Comunicació oral, escrita i digital (18-9...
- Resum de l'inici de Gestió de la informació i TIC
- "El arte a flor de piel"
- Seminari (2-10-09)
- ► septiembre (5)
-
▼
octubre
(32)
10:49 |
Publicado por
Sara Olmo Alonso |
Editar entrada
- Descripció:
El divendres 23 d'octubre la professora Lluïsa Cirera va iniciar amb un poema sobre els paletes.
A continuació, ens ca comunicar que havia revisat tots els blocs i no estava gaire contenta, ja que només 4 o 5 persones el tenen bé del tot. El blog té una doble funció: La primera és deixar constància de tot el que s'aprèn en l'assignatura, tant dintre com fora de classe; i la segona és compartir les reflexions personals i introduir-ho en l'apartat d'aprofundiment de la seva assignatura. Ens va advertir que el blog val el 15% d'aquesta nota i que hem de vigilar.
Tot seguit, vam veure un vídeo sobre la lliga de debats universitaris de fa dos cursos. Aquest vídeo el vam veure per preparar-nos l'activitat que tenim de debat. Alguns dels aspectes més rellevants d'aquest vídeo van ser els següents: Primer la rectora va iniciar explicant què és la lliga de debats universitaris; a més aquesta lliga té dos objectius: el primer la participació dels estudiants i el segons l'enfortiment de la llengua. Després la rectora va presentar el jurat i va mencionar les 13 universitats que havien participat a la lliga (Alacant, Barcelona, Illes Balears, Lleida, Politècnica de Catalunya, Politècnica de Valencia, Ramón Llull, València, Vic, Pompeu Fabra,...). Després va anunciar que l'inici de la final començava i es realitzaria amb l'Universitat de Barcelona i Pompeu Fabra. Més tard va sortir a parlar Josep Castells que va explicar com es desenvoluparia la fase final: Aquesta lliga va començar a 3 dies (el dia de Sant Jordi), els finalistes van guanyar tots els debats, el debat és 5 contra 5 i en un equip hi ha 2 oradors (són els únics que poden parlar), 2 investigadors i 1 suplent; l'equip que no parla en aquell moment pot interpel·lar duran 15 segons excepte l'últim minuts i serà l'orador quan decideixi donar-li el torn. El debat final tracta sobre l'habitatge i l'estructuració del temps va ser: 5 minuts de presentació del tema a favor o en contra, 6 minuts de explicació, 6 minuts de conclusió, i 3 minuts de "resum".
- Reflexió:
El vídeo va estar molt interessant i és una molt bona eina per preparar el nostre debat. Crec que aquesta activitat sobre el debat és bastant complicada perquè t'has de preparar tot el tema encara que estiguis a favor o en contra per poder contradir el que diu l'altre equip. També vaig observar que en tot moment estan molt atents i concentrats i prenen nota de tot per poder refutar el que diu l'altre equip. La veritat és que mai he participat un debat d'aquest tipus, moltes vegades a l'institut si que hem fet petits debats sobre un tema en concret perquè així la professora podia veure el nostre punt de vista, però mai he participat en un debat amb temps limitat.
Etiquetas:
Comunicació oral_escrita i digital
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario