Etiquetas
Companyes GITIC
-
LOS DIEZ MEJORES USOS DE TWITTERHace 11 años
-
Museu de la xocolataHace 14 años
webs importants
Datos personales
Archivo del blog
-
▼
2009
(81)
-
▼
octubre
(32)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (30-1...
- Sessió 6: Educació Mediàtica
- Experiències a l'escola
- Seminari (28-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (27-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (26-10-09)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC
- Seminari (23-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (23-1...
- Experiències a l'escola
- Seminari (21-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (20-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (2-10...
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (21-9...
- Sessió 4: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Gestió de la informació i TIC (19-10-09)
- Seminari (16-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (16-1...
- Resum de Gestió de la informació i TIC (15-10-09)
- Sessió 3: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (9-10...
- Seminari (7-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (6-10-09)
- Comunicació oral, escrita i digital (5-10-09)
- Com pujar arxius d'àudio al blogger
- Sessió 2: Exercici d'audio
- Inici de Comunicació oral, escrita i digital (18-9...
- Resum de l'inici de Gestió de la informació i TIC
- "El arte a flor de piel"
- Seminari (2-10-09)
- ► septiembre (5)
-
▼
octubre
(32)
17:46 |
Publicado por
Sara Olmo Alonso |
Editar entrada
- Descripció:
El passat dimecres dia 7 d'octubre vam començar la classe de Seminari amb un article relacionat amb la Blanquerna: "Premis Catalunya d'Educació per a Blanquerna".
Després la professora Lluïsa Cirera ens va informar que el pròxim dia 26 d'octubre de 12-13h no tindríem classe perquè haurem d'anar a l'auditori a que ens informin sobre alguns aspectes de la Universitat.
Tot seguit, 5 dels meus companys han fet l'exposició del seu objecte personal. La primera va ser la Ana, que va portar una pulsera (coneguda amb el nom de "pandora") amb diferents peces que cada una d'aquestes li han regalat en cert moment de la seva vida i tenen una simbologia important per a ella; el segon, en Macià no ens va poder portar l'objecte, però ens el va descriure i era un mantell que li va fer la seva àvia; la tercera, la Eva va portar un clauer del seu poble i té u gran significat en la seva família; la quarta, la Mònica va portar un coixí amb una ecografia dels seu futurs cosins bessons, el coixí li va fer la seva àvia i ara quan neixin els seus cosins els vol donar aquest objecte perquè es puguin recordar de la seva àvia; la cinquena, la Maria va portar una fotografia dels millors amics del seu pare, que són com si fossin els seus tiets.
A continuació d'aquest exercici, la professora ens va explicar una nova activitat que hauríem re de realitzar que s'anomena: "Activitat de revistes d'educació". Aquesta activitat consisteix a llegir un article d'una de les revistes proposades i també omplir la fitxa que ens va entregar. En el meu cas realitzaré aquest exercici el dia 27 de novembre sobre la revista: "Infancia y Aprendizaje". El dia que es realitzi s'ha de portar la vista i ensenyar-la a la resta dels companys.
Per últim, la professora ens va donar un altre article: "La Trini, el Mechas y la modelo".
Després la professora Lluïsa Cirera ens va informar que el pròxim dia 26 d'octubre de 12-13h no tindríem classe perquè haurem d'anar a l'auditori a que ens informin sobre alguns aspectes de la Universitat.
Tot seguit, 5 dels meus companys han fet l'exposició del seu objecte personal. La primera va ser la Ana, que va portar una pulsera (coneguda amb el nom de "pandora") amb diferents peces que cada una d'aquestes li han regalat en cert moment de la seva vida i tenen una simbologia important per a ella; el segon, en Macià no ens va poder portar l'objecte, però ens el va descriure i era un mantell que li va fer la seva àvia; la tercera, la Eva va portar un clauer del seu poble i té u gran significat en la seva família; la quarta, la Mònica va portar un coixí amb una ecografia dels seu futurs cosins bessons, el coixí li va fer la seva àvia i ara quan neixin els seus cosins els vol donar aquest objecte perquè es puguin recordar de la seva àvia; la cinquena, la Maria va portar una fotografia dels millors amics del seu pare, que són com si fossin els seus tiets.
A continuació d'aquest exercici, la professora ens va explicar una nova activitat que hauríem re de realitzar que s'anomena: "Activitat de revistes d'educació". Aquesta activitat consisteix a llegir un article d'una de les revistes proposades i també omplir la fitxa que ens va entregar. En el meu cas realitzaré aquest exercici el dia 27 de novembre sobre la revista: "Infancia y Aprendizaje". El dia que es realitzi s'ha de portar la vista i ensenyar-la a la resta dels companys.
Per últim, la professora ens va donar un altre article: "La Trini, el Mechas y la modelo".
- Reflexió:
Crec que és un orgull per a la Universitat Ramón Llull i pels seus alumnes que Catalunya hagi donat un premi a la Facultat d'Educació.
També, segons el meu parer els casos de la Trini, el Mechas i la modelo són molt freqüents en aquesta època de la vida, hauríem de trobar alguna solució perquè aquests casos no fossin es realitzessin.
També, segons el meu parer els casos de la Trini, el Mechas i la modelo són molt freqüents en aquesta època de la vida, hauríem de trobar alguna solució perquè aquests casos no fossin es realitzessin.
Etiquetas:
Seminari
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario