Diàleg de: "El diari lila de la Carlota"

-Jo no hi estic d'acord-crida en Miquel-. ¿Per què ha de ser el mateix una dona grassa que un home calb? Jo trobo que fan molt més fàstic els quilos de més.
-¿Ah, sí, guapo? Doncs el teu pare en deu fer molt, de fàstic, perquè està immens...
-Em referia als quilos de més de les dones- es defensa en Miquel.
La Laia gairebé li salta al coll:
-¿I per què els de les dones són repugnants, i el dels homes, no?
-Jo trobo que té raó en Miquel- diu la Pilar-. Les noies han de ser primes.












He realitzat les següents modificacions:
  • En el primer diàleg he fet un canvi de temps i un canvi de tó.
  • En el segon he realitzat un canvi de tó
  • En el tercer he realitzat un canvi de velocitat
  • En el quart he utilitzat l'efecte de "ECO".
  • En el cinqué he utilitzat l'efecte de "Wah Wah" i "Cross Fade in".
  • I per últim, al final de la grabació he generat un "sonor tono/ Sinusoide"

0 comentarios:

Publicar un comentario