Etiquetas
Companyes GITIC
-
LOS DIEZ MEJORES USOS DE TWITTERHace 11 años
-
Museu de la xocolataHace 14 años
webs importants
Datos personales
Archivo del blog
-
▼
2009
(81)
-
▼
octubre
(32)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (30-1...
- Sessió 6: Educació Mediàtica
- Experiències a l'escola
- Seminari (28-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (27-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (26-10-09)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC (PRÀCTICA 2)
- Sessió 5: Gestió de la informació i TIC
- Seminari (23-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (23-1...
- Experiències a l'escola
- Seminari (21-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (20-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (2-10...
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (21-9...
- Sessió 4: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Gestió de la informació i TIC (19-10-09)
- Seminari (16-10-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (16-1...
- Resum de Gestió de la informació i TIC (15-10-09)
- Sessió 3: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (9-10...
- Seminari (7-10-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (6-10-09)
- Comunicació oral, escrita i digital (5-10-09)
- Com pujar arxius d'àudio al blogger
- Sessió 2: Exercici d'audio
- Inici de Comunicació oral, escrita i digital (18-9...
- Resum de l'inici de Gestió de la informació i TIC
- "El arte a flor de piel"
- Seminari (2-10-09)
- ► septiembre (5)
-
▼
octubre
(32)
21:50 |
Publicado por
Sara Olmo Alonso |
Editar entrada
- Descripció:
El segon dia amb la professora Lluïsa Cirera vam iniciar les classes de Petit Grup de "Comunicació oral, escrita i digital". Aquesta classe va consistir en posar-nos en grups de 5 ó 6 persones. A partir d'aquí, a cada grup li va donar un text diferent, vam haver-lo de llegir cadascú pel seu compte i després entre tot el grup dir les idees principals del text i exposar-les en públic. Els texts eren els següents:
- "Lliçó de silenci" de Eulàlia Bosch;
- "L'art de saber escoltar" (Introducció) de Francesc Torralba;
- "El regal de la comunicació" (El poderós llenguatge dels ulls) de Sebastià Serrano;
- "El regal de la comunicació"(Breu notícia sobre la mesura de la informació en l'espai de les interaccions comunicatives) de Sebastià Serrano;
- "El luxe del llenguatge" de Jesús Tuson;
- "L'art de saber escoltar" (L'alternança entre paraula i silenci) de Francesc Torralba;
- "L'art de saber escoltar" (escoltar i sentir) de Francesc Torralba;
- "Parlar i entendre".
Reflexió:
Cadascun d'aquestes textos són molt importants, ja que parlen sobre l'importància del silenci o del parlar però també de l'entredre. Podem observar que tot està relacionat i que aquests aspectes són de vital importància en l'educació dels nens.
Etiquetas:
Comunicació oral_escrita i digital
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario