• Descripció:
El passat dia 18 de desembre va ser l'última sessió de Seminari. per aquest motiu vam fer una festeta. Primer de tot la Lluïsa ens va donar les targetes de Nadal que els nostres companys ens van fer i ens va donar "una carta dels reis" que van fer alumnes de Blanquerna per realitzar la recollida de menjar de cada any. Després vam cantar el 25 de desembre, una altre cançó, i algunes persones com jo i l'Anna vam portar un objecte personal per a nosaltres (en el meu cas la primera medalla que vaig guanyar en la natació sincronitzada i l'Anna un poema). Tot seguit, vam començar a menjar, a seguir cantant, escoltar música, xerrar, fer fotografies, etc.




  • Reflexió:
La veritat que l'última sessió de seminari va ser molt divertida, m'ho vaig passar genial.

Seminari per a mi a estat un gran suport, ja que, a mi em fa molta vergonya parlar amb públic ( i més davant de 76 persones que som a classe). Aquestes sessions m'han servit per treure'm una mica la vergonya mitjançant totes les activitats i debats que s'han fet a classe.



  • Aprofundiment
Com que vaig portar una Quiche de bacon i formatge he decidit posar aquí la recepta, perquè si algun dia us ve de gust la podeu fer a casa.

Recepta Quiche:


Ingredients:
-1 pasta brisa de 30 cm aproximadament
-crema de llet 200 cc
-2 ous
-1 iogurt natural sense sucre
-300 grams de formatge emental
-bacon fumat(per posar suficient a la base de la pasta)



Com es fa?
Per treure menys feina us aconsello que compreu la pasta brisa feta. Primer de tot es posa la pasta brisa en un motlle adequat (30 cm aproximadament). Després es punxa la pasta i se li posa a sobre paper d'alumini perquè no pugi durant els 10 minuts que s'ha de coure al forn.
Tot seguit, mentre la pasta està dintre el forn, es bat tot junt els ous, el formatge, el iogurt i la crema de llet.
Es trosseja el bacon en trossos petits i un cop passats els 10 minuts es treu la pasta del forn es treu el paper d'alumini i sobre la pasta es fa un llit amb el bacon, després s'afegeix el batut anterior, s'introdueix en el forn i es deixa coure 30 minuts (aproximadament) a 200 graus.

BON PROFIT!


0 comentarios:

Publicar un comentario