Etiquetas
Companyes GITIC
-
LOS DIEZ MEJORES USOS DE TWITTERHace 11 años
-
Museu de la xocolataHace 14 años
webs importants
Datos personales
Archivo del blog
-
▼
2009
(81)
-
▼
diciembre
(24)
- TANCAMENT DEL BLOC PERSONAL
- Setmana de pràctiques: Activitat 6
- Setmana de pràctiques: Activitat 5
- Setmana de pràctiques: Activitat 4
- Setmana de pràctiques: Activitat 3
- Setmana de pràctiques: Activitat 2
- Setmana de pràctiques: Activitat 1
- Ús de les TICS en l'educació
- Resum de Gestió de la informació i TIC (22-12-09)
- TREBALLS TERRITORI (21-12-09)
- Seminari (18-12-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital + u...
- Seminari (16-12-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (15-12-09)
- TREBALLS TERRITORI (14-12-09)
- Sessió 11 (Continuació)
- Sessió 11
- Seminari (11-12-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (11-1...
- Seminari (9-12-09)
- Seminari (4-12-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (4-12...
- Seminari (2-12-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (1-12-09)
- ► septiembre (5)
-
▼
diciembre
(24)
23:45 |
Publicado por
Sara Olmo Alonso |
Editar entrada
- Descripció:
El passat dia 11 de desembre la professora Lluïsa Cirera va iniciar la classe explicant-nos que només es realitzaria un debat i ens va parlar sobre que faríem el divendres pròxim: recitacions i "qui ets tu?" pendents, parlar sobre l'examen i realitzar possibles preguntes que es podrien fer, etc. No obstant ahir, la Lluïsa ens va fer cinc cèntims de com seria l'examen de gener i que es faria a les 10 del matí.
Tot seguit vam iniciar l'activitat de Recitació. Aquesta activitat la van realitzar les següents persones: Anna Illa, Rafa Moya, Marta Juny, carlota Muntaner, Alba, Anna Llongueras, Sara López, Eva Ladevesa, Ailén, Nuria, Laura, Pere Mussol, Paula Antonell.
Per últim vam iniciar l'activitat del Debat: "El nou calendari escolar". Aquest equip està format per: Anna Espanyol, Carolina García (capitana), Helena Vall, Mª Eulàlia Palmero i Clara Boix (a favor); Sara López, Laura Sendín, Linda Camacho, Mireia González, Alejandro Ramos (capità) (en contra).
L'equip a favor d'aquest nou calendari va argumentar l'importància de que Espanya s'hauria de posar al mateix nivell que la resta d'Europa mitjançant el nou calendari, que ens ajudarà a integrar-nos. Per exemple un dels països de l'Unió Europea que funciona aquest tipus de calendari és a França, nosaltres comparat amb aquest país encara anem molt endarrerits.
Altres països com Alemanya, França, Portugal i Regne Unit potencien aquest tipus de calendari amb 4 períodes per almenys descansar 3 dies.
A més a més, començar al setembre com a França és millor perquè els nens ja estan cremats de les vacances. Els nous horaris provoca una millor organització familiar.
L'equip en contra d'aquest calendari va argumentar que a causa d'aquesta crisi no es pot preparar adequadament aquest calendari perquè comporta un gran cost. A més a més, no hi haurà temps per preparar les classes de l'any següent. Com tots sabem la Dictadura Franquista ens va condicionar i això va fer endarrerir-nos respecte a la resta de països. Aquest calendari afectarà tant a mestres com a pares. Durant la setmana del setembre lliure haurien de contractar més activitats extraescolars, és a dir, més cost econòmic.
Aquest grup va utilitzar el suport tecnològic del PowerPoint per visualitzar un parell de dades. Una d'elles "El Periòdico", Octubre del 2009
Tot seguit vam iniciar l'activitat de Recitació. Aquesta activitat la van realitzar les següents persones: Anna Illa, Rafa Moya, Marta Juny, carlota Muntaner, Alba, Anna Llongueras, Sara López, Eva Ladevesa, Ailén, Nuria, Laura, Pere Mussol, Paula Antonell.
Per últim vam iniciar l'activitat del Debat: "El nou calendari escolar". Aquest equip està format per: Anna Espanyol, Carolina García (capitana), Helena Vall, Mª Eulàlia Palmero i Clara Boix (a favor); Sara López, Laura Sendín, Linda Camacho, Mireia González, Alejandro Ramos (capità) (en contra).
L'equip a favor d'aquest nou calendari va argumentar l'importància de que Espanya s'hauria de posar al mateix nivell que la resta d'Europa mitjançant el nou calendari, que ens ajudarà a integrar-nos. Per exemple un dels països de l'Unió Europea que funciona aquest tipus de calendari és a França, nosaltres comparat amb aquest país encara anem molt endarrerits.
Altres països com Alemanya, França, Portugal i Regne Unit potencien aquest tipus de calendari amb 4 períodes per almenys descansar 3 dies.
A més a més, començar al setembre com a França és millor perquè els nens ja estan cremats de les vacances. Els nous horaris provoca una millor organització familiar.
L'equip en contra d'aquest calendari va argumentar que a causa d'aquesta crisi no es pot preparar adequadament aquest calendari perquè comporta un gran cost. A més a més, no hi haurà temps per preparar les classes de l'any següent. Com tots sabem la Dictadura Franquista ens va condicionar i això va fer endarrerir-nos respecte a la resta de països. Aquest calendari afectarà tant a mestres com a pares. Durant la setmana del setembre lliure haurien de contractar més activitats extraescolars, és a dir, més cost econòmic.
Aquest grup va utilitzar el suport tecnològic del PowerPoint per visualitzar un parell de dades. Una d'elles "El Periòdico", Octubre del 2009
- Reflexió:
Comparant les recitacions dels primers dies crec que la gent es posa molt menys nerviosa o té més capacitat de controlar aquests nervis que juguen tantes males passades.
Sobre el debat, aquest tema del nou calendari la veritat que pot arribar molts mals de caps. Per una part estic a favor de canviar-lo, perquè moltes vegades els pares no saben que fer amb els nens aquells 15 dies de setembre. Però per un altre, com a futur mestre crec que a l'haver de preparar les classes la primera quinzena de juliol provocarà que molts mestres no puguin assistir a les classes d'estiu.
Sobre el debat, aquest tema del nou calendari la veritat que pot arribar molts mals de caps. Per una part estic a favor de canviar-lo, perquè moltes vegades els pares no saben que fer amb els nens aquells 15 dies de setembre. Però per un altre, com a futur mestre crec que a l'haver de preparar les classes la primera quinzena de juliol provocarà que molts mestres no puguin assistir a les classes d'estiu.
- Aprofundiment
Etiquetas:
Comunicació oral_escrita i digital
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario