Etiquetas
Companyes GITIC
-
LOS DIEZ MEJORES USOS DE TWITTERHace 11 años
-
Museu de la xocolataHace 14 años
webs importants
Datos personales
Archivo del blog
-
▼
2009
(81)
-
▼
diciembre
(24)
- TANCAMENT DEL BLOC PERSONAL
- Setmana de pràctiques: Activitat 6
- Setmana de pràctiques: Activitat 5
- Setmana de pràctiques: Activitat 4
- Setmana de pràctiques: Activitat 3
- Setmana de pràctiques: Activitat 2
- Setmana de pràctiques: Activitat 1
- Ús de les TICS en l'educació
- Resum de Gestió de la informació i TIC (22-12-09)
- TREBALLS TERRITORI (21-12-09)
- Seminari (18-12-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital + u...
- Seminari (16-12-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (15-12-09)
- TREBALLS TERRITORI (14-12-09)
- Sessió 11 (Continuació)
- Sessió 11
- Seminari (11-12-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (11-1...
- Seminari (9-12-09)
- Seminari (4-12-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (4-12...
- Seminari (2-12-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (1-12-09)
- ► septiembre (5)
-
▼
diciembre
(24)
17:03 |
Publicado por
Sara Olmo Alonso |
Editar entrada
El passat dia 15 de desembre el professor Xavier Àvila ens va parlar de com seria l'examen. Aquest examen es faria amb Word i després l'hauríem d'imprimir. Per poder imprimir en la Universitat em de saber com funciona la fotocopiadora, així que totes aquelles persones que no sàpiguen fer-la servir, ja poden espavilar. És molt fàcil.
Després ens va explicar que aquest examen constaria de 5 preguntes: Hi haurien 4 preguntes curtes (cadascuna 1'5 punts) i una llarga.
Després ens va explicar que aquest examen constaria de 5 preguntes: Hi haurien 4 preguntes curtes (cadascuna 1'5 punts) i una llarga.
- Dos d'aquestes preguntes fan referència amb algun procediment que hem realitzat a classe. Per exemple: Com faríem per posar una imatge de 300 x 400 píxels en Word? Primer de tot hem de fer la fotografia, després quan ja la tenim la foto hem d'escalar-la amb un programa, després hem de guardar l'arxiu... tot seguit insertem l'imatge al Word: més o menys seria això, però ens hem d'explicar molt més ja que ha d'ocupar aproximadament 8 línees, és a dir, que ens hem de lluir amb tot el que sabem
- Unes dues altres preguntes serien més conceptuals: comparar conceptes, etc. Entre 8 i 10 línees.
- I l'última pregunta, que es la que més punts val: Tema a desenvolupar. Capacitats d'organitzar un discurs (exposició). Tindrà d'extensió com a màxim una cara i mitja. Farà referència a un dels 6 grans blocs, que vam realitzar a continuació a classe perquè veiéssim de que tractaria. Aquesta pràctica va consistir en fer grups de 5 persones i en 6 minuts ser capaços de respondre a les següents qüestions: 1)Que és la digitalització? (Concepte digitalització, multimèdia i TIC; comenteu amb exemples la possibilitat de la informació digitalitzada); 2)Llenguatge AV i Mass Media (Què s'entén per llenguatge audiovisual?; Comenteu-ne les semblances i les diferencies amb el llenguatge verbal; relacioneu-ho amb la influència educativa dels Mass Media); 3) Internet. Hipertext. Xarxes de coneixement(Què s'entén per hipertext?; Relaciona-ho amb el concepte "Xarxa de coneixement"); 4)Societat digital. Web 2.0 (Explica el concepte de web 2.0; Justifica perquè la Wiquipèdia i el facebook són recursos directament relacionats amb aquest concepte); 5) Recursos TIC per a l'aprenentatge: Metàfores (Relaciona els següents programes amb les metàfores d'ús de l'ordinador per a l'aprenentatge: CMaptools, Teachertube, FarmVille).
Reflexió: Pel que vaig poder comprovar a la classe, l'examen no és que sigui molt complicat, sinó que el que conta és donar molts detalls (és a dir, anar pas per pas) i respondre amb les teves pròpies paraules.
Espero tindre sort a l'examen.
Espero tindre sort a l'examen.
Etiquetas:
Gestió de la informació i TIC
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario