Etiquetas
Companyes GITIC
-
LOS DIEZ MEJORES USOS DE TWITTERHace 11 años
-
Museu de la xocolataHace 14 años
webs importants
Datos personales
Archivo del blog
-
▼
2009
(81)
-
▼
diciembre
(24)
- TANCAMENT DEL BLOC PERSONAL
- Setmana de pràctiques: Activitat 6
- Setmana de pràctiques: Activitat 5
- Setmana de pràctiques: Activitat 4
- Setmana de pràctiques: Activitat 3
- Setmana de pràctiques: Activitat 2
- Setmana de pràctiques: Activitat 1
- Ús de les TICS en l'educació
- Resum de Gestió de la informació i TIC (22-12-09)
- TREBALLS TERRITORI (21-12-09)
- Seminari (18-12-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital + u...
- Seminari (16-12-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (15-12-09)
- TREBALLS TERRITORI (14-12-09)
- Sessió 11 (Continuació)
- Sessió 11
- Seminari (11-12-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (11-1...
- Seminari (9-12-09)
- Seminari (4-12-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (4-12...
- Seminari (2-12-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (1-12-09)
- ► septiembre (5)
-
▼
diciembre
(24)
0:44 |
Publicado por
Sara Olmo Alonso |
Editar entrada
- Descripció:
El passat 11 de desembre a la sessió de seminari van visionar un reportatge sobre Alexandre Jollien de fa aproximadament 4 anys, quan aquest home va vindre a la nostre Facultat.
Primer de tot van fer una presentació 3 professors de la Blanquerna. Dos d'ells traduïen el que deia l'Alexandre, ja que ell és Francès.
Després l'Alexandre va fer la xerrada i ens va comentar algunes coses que m'agradaria comenat:
Primer de tot van fer una presentació 3 professors de la Blanquerna. Dos d'ells traduïen el que deia l'Alexandre, ja que ell és Francès.
Després l'Alexandre va fer la xerrada i ens va comentar algunes coses que m'agradaria comenat:
- Va criticar que l'educació no ha d'esser instructiu.
- L'escola no ha d'excloure a ningú i dispensar valors
- L'educació no s'imposa des e l'exterior, sinó que s'exerceix des d'un diàleg (Això seria ho desitjable)
- Té la necessitat de lluitar per l'escola
- La motivació és molt important i per això cal conèixer els objectius
- Ell pensava que els exàmens eren per passar el temps i no sabia que li condicionaven les notes.
- El diàleg és molt important
- Hi ha el prejudici de dir que l'alumne discapacitat pot retrasar la classe, però en veritat no és així.
- El mestre ha de sensibilitzar a tots els alumnes
- La responsabilitat del mestre és molt gran.
- Els mestres que més l'han ajudat són aquells que no van tindre una distància terapèutica
Després va haver-hi un torn de preguntes, algunes d'aquestes van ser les següents:
- Què vol dir dificultats d'aprenentatge?: Ha de tindre molta motivació per lluitar i comprendre que ha de fer un esforç perquè el mestre li exigirà molt. També el mètode d'aprenentatge ha de ser diferent ja que en el cas de l'Alexandre no pot escriure amb la mà i llavors ha de desenvolupar el llenguatge oral. A més a més, ha de demanar que algú li faci els apunts, però si ell demana llavors també ha de donar, ja sigui amistat, reflexió, humor...)
- Quin recolzament va tenir de la seva família?: Van tindre una confiança absoluta en ell, ja que quan volia estudiar filosofia tots els seus metges van dir que no seria ho convenient, però els seus pares que no sabien ni el que era la filosofia el van recolzar en tot moment.
- Reflexió
La veritat que ema va agradar molt la conferència que va donar. Tot el que penso sobre el que va patir l'Alexandre Jollien ho vaig explicar al treball de l'Elogi de la Feblesa.
- Aprofundiment
Etiquetas:
Seminari
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario