Etiquetas
Companyes GITIC
-
LOS DIEZ MEJORES USOS DE TWITTERHace 11 años
-
Museu de la xocolataHace 14 años
webs importants
Datos personales
Archivo del blog
-
▼
2009
(81)
-
▼
noviembre
(20)
- TREBALLS TERRITORI (30-11-09)
- Seminari (27-11-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (27-1...
- Seminari (25-11-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (24-11-09) ...
- TREBALLS TERRITORI (23-11-09)
- Seminari (13-11-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (13 -...
- Seminari (11-11-09)
- Resum de Gestió de la informació i TIC (10-11-09)
- Sessió 7: Gestió de la informació i TIC
- Resum de Gestió de la informació i TIC (9-11-09) i...
- Seminari (6-11-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (6-11...
- Resum de Gestió de la informació i TIC (3-11-09)
- Resum de Comunicació oral, escrita i digital (2-11...
- Qui ets tu?
- Sessió 6: Educació Mediàtica (Pràctica 2)
- Experiències a l'escola
- Seminari (30-10-09)
- ► septiembre (5)
-
▼
noviembre
(20)
20:21 |
Publicado por
Sara Olmo Alonso |
Editar entrada
- Descripció:
El passat dia 25 de Novembre la professora Lluïsa Cirera va iniciar la sessió de Seminari aclarint-nos que la paraula "tiraxines" no existeix sinó que s'anomena "fona" i que tirador tampoc existeix.
A continuació la María i la Paula van realitzar l'actualitat educativa. Primer de tot la Maria ens va esmentar algunes de les notícies que havia trobat:
A continuació la María i la Paula van realitzar l'actualitat educativa. Primer de tot la Maria ens va esmentar algunes de les notícies que havia trobat:
- Un futur de pissarres digitals i llibres electrònics: Volen potenciar les noves tecnologies, i no volen que es facin les típiques classes magistrals.
- La setmana de la ciència
- Bolonya al 2020 nueva oportunidad
- La notícia que ha aprofundit és: la segregació escolar serà un problema. Aquesta notícia parla de que cada cop hi ha un dèficit més gran pel que fa als serveis socials i recursos pressupostaris per a la infància. Un exemple molt clar serien els drets dels infants, és a dir, tots sabem que existeixen i que hem d'actuar; Però s'actua adequadament per portar a terme aquests drets?
El tema de debat va ser : Creiem que hi ha més important altres temes? I que faríem per solucionar-ho.
Segon, la Paula ens va explicar algunes de les notícies que va trobar:
Segon, la Paula ens va explicar algunes de les notícies que va trobar:
- Nen de 13 anys de França que vol matar els seus professors
- Opinió: gueto escolar
- La notícia que ha aprofundit és: Posar portàtils a tots els centres en els alumnes de la ESO. En 4 anys volen aconseguir que tots tinguin portàtils. Aquesta notícia no comenta que el seu objectiu sigui evitar els llibres.
Després d'aquesta activitat vam escriure una valoració general de la setmana de pràctiques, també comentar dues de les activitats. Quan vam acabar la vam llegir en veu alta.
Per últim, vam donar la nostre opinió personal sobre l'Eulàlia Bosch.
- Reflexió:
Sobre la notícia de la Maria crec que és totalment cert el que comenta. Hauríem d'involucrar-nos més sobre aquest tipus de temes. En el cas dels drets dels infants tots sabem que existeixen i que molts nens no se'ls compleix aquests drets. Crec que els Estats haurien de fer alguna cosa per aquests nens que viuen en els països subdesenvolupats puguin anar a l'escola, ja que com tots sabem en aquests països la majoria dels nens no van a escola.
En la notícia de la Paula no veig gens correcte el que estan fent amb les noves tecnologies. Arribarem un punt en què els llibres no existiran. Tot serà a través d'ordinadors, això pot tindre conseqüències negatives, com per exemple que actualment els nenes a les classes com que poden tenir accés a Internet, moltes vegades no escoltaran els professor i estaran al Facebook, msn, etc. També una altre conseqüències negativa seria que al estar tantes hores davant un ordinador això afectarà a la vista. Ens hem d'adaptar a les noves tecnologies, però no suprimir tot el que hem tingut fins ara.
Per a mi la setmana de pràctiques ha sigut molt gratificant per totes les experiències que he pogut tenir amb els nens, és a dir, em van tractar com si fos una professora més. A més a més , m'he adonat que vull ser professora de matemàtiques.
La conferència de l'Eulàlia Bosch va ser molt interessant, sobretot el que em va agradar molt són totes aquelles metàfores , ja que, així em feia reflexionar sobre tot allò que deia.
En la notícia de la Paula no veig gens correcte el que estan fent amb les noves tecnologies. Arribarem un punt en què els llibres no existiran. Tot serà a través d'ordinadors, això pot tindre conseqüències negatives, com per exemple que actualment els nenes a les classes com que poden tenir accés a Internet, moltes vegades no escoltaran els professor i estaran al Facebook, msn, etc. També una altre conseqüències negativa seria que al estar tantes hores davant un ordinador això afectarà a la vista. Ens hem d'adaptar a les noves tecnologies, però no suprimir tot el que hem tingut fins ara.
Per a mi la setmana de pràctiques ha sigut molt gratificant per totes les experiències que he pogut tenir amb els nens, és a dir, em van tractar com si fos una professora més. A més a més , m'he adonat que vull ser professora de matemàtiques.
La conferència de l'Eulàlia Bosch va ser molt interessant, sobretot el que em va agradar molt són totes aquelles metàfores , ja que, així em feia reflexionar sobre tot allò que deia.
- Aprofundiment:
Aquí us deixo un article del 2003 sobre l'Eulàlia Bosch.
Etiquetas:
Seminari
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
0 comentarios:
Publicar un comentario