Avui per iniciar la sessió de Gestió de la informació i TIC prèviament teníem que portar a la classe gravat en una càmera un vídeo que tractés d'uns amics que per algun motiu es barallen.
Amb aquest vídeo avui el professor Xavier Àvila mitjançant el programa Pinacle Studio11 farem modificacions en aquest vídeo. Primer de tot si hem portat la càmera de vídeo amb cable per passar-ho directament a l'ordinador el mateix pinacle digitalitza els arxius. Però si hem posat els vídeos en un Pen en l'apartat que posa Editar allà podrem importar els vídeos. En el cas del meu grup ho hem portat en Pen , però ens ha sorgit un problema, nosaltres ho havíem gravat en format .MOV i el programa Pinacle només identifica AVI, per realitzar aquest canvi hem necessitat un converso que s'anomena StreamClip. Després de convertir el vídeo en AVI ja hem pogut començar a experimentar aquest nou programa. És molt important saber que si guardes aquest programa com a PROJECTE si no tens en el teu ordinador els vídeos amb que has realitzat la modificació llavors no et llegirà el muntatge. Quan hagis finalitzat el projecte hauràs d'anar a HACER VÍDEO i si vols penjar-ho en el Blog tindràs que clicar l'opció IMPEG2.


La veritat aquesta pràctica m'ha agradat moltísim, hem rigut molt i tinc ganes de veure els vídeos dels meus companys.


  • Reflexió:
A part de fer moltes rialles, mai havia realitzat modificacions de vídeo. I ara veig que és una eina molt interessant. Nosaltres ens vam passar hores i hores per fer aquest mini vídeo. No pel fet que costi, sinó pel tema de que és un programa nou per a nosaltres i vam haver d'investigar i anar apretant botons per descobrir que succeïa.
Jo com a futura mestra utilitzaria aquest programa en casos com per exemple amb els de sisè, és a dir, jo quan anava a l'escola com que em quedava a dinar fèiem activitats per no avorrir-nos. I en el meu cas feia una que consistia en fer vídeos, ja siguin notícies, anuncis, gales de premis, etc... tot inventat. Fent nosaltres mateixos els guions, escollir la roba, etc. I hauria estat molt educatiu que després els mestra ens hagués ensenyat a fer servir ho bàsic d'aquest programa perquè nosaltres mateixos haguéssim acabat la feina. En el meu cas hi va fer la mestra.

0 comentarios:

Publicar un comentario